دوره 1، شماره 5 - ( شهريور 1375 )                   دوره1 شماره 5 صفحات 115-105 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (4956 مشاهده)

(پاراگراف نخست) بنگاهها در سرتاسر جهان به نهایت سیاستهای خرده ریز گرایی رسیده اند. این خرده ریزگراییها در هر موردی که کارایی داشته به کار گرفته شده اند: یک ریال دیگر از هزینه ها زدن، محصولی را چند هفته زودتر به بازار روانه کردن، چند لحظه زودتر به استعلامها و پرسشهای مشتریان پاسخ دادن، کیفیت را یک ذره دیگر بالا بردن. اینهاست مشغله و دغدغه مدیران امروز. ولی به دنبال این گونه بهبودهای خرده ریز رفتن، در حالی که رقبا سرگرم اختراغ مجدد صنعت هستند، شبیه نوازندگی به هنگام سوختن رم است.

متن کامل [PDF 282 kb]   (877 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي |
دریافت: 1391/11/4 | پذیرش: 1398/10/10 | انتشار الکترونیک: 1398/10/10

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.