(پاراگراف نخست) بنگاهها در سرتاسر جهان به نهایت سیاستهای خرده ریز گرایی رسیده اند. این خرده ریزگراییها در هر موردی که کارایی داشته به کار گرفته شده اند: یک ریال دیگر از هزینه ها زدن، محصولی را چند هفته زودتر به بازار روانه کردن، چند لحظه زودتر به استعلامها و پرسشهای مشتریان پاسخ دادن، کیفیت را یک ذره دیگر بالا بردن. اینهاست مشغله و دغدغه مدیران امروز. ولی به دنبال این گونه بهبودهای خرده ریز رفتن، در حالی که رقبا سرگرم اختراغ مجدد صنعت هستند، شبیه نوازندگی به هنگام سوختن رم است.
بازنشر اطلاعات | |
![]() |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است. |